PRACA: ekspert ds. urbanistyki, rewitalizacji i obrotu nieruchomościami
Opublikowane dnia 21 listopada 2017 przez Redakcja w kategorii Wydarzenia // 0 Komentarzy
Krajowy Zasób Nieruchomości poszukuje ekspertów. Obecnie trwa rekrutacja na stanowiska ds. urbanistyki, rewitalizacji i obrotu nieruchomościami. Aplikować można do 23 listopada 2017 r.
Ekspert ds. urbanistyki – LINK
Zakres zadań:
- Analizowanie uwarunkowań lokalizacyjnych nieruchomości pod względem przydatności dla Krajowego Zasobu Nieruchomości, w tym analizowanie dostępu nieruchomości do infrastruktury technicznej i społecznej
- Analizowanie lub samodzielne przygotowywanie wariantowych koncepcji zagospodarowania nieruchomości wraz z bilansowaniem liczby lokali mieszkalnych oraz wstępnego zapotrzebowania w zakresie dostępu do infrastruktury technicznej i społecznej
Od kandydatów oczekujemy spełnienia wymagań niezbędnych i koniecznych:
- Wykształcenia wyższego
- 3 letniego doświadczenia w obszarze urbanistyki, architektury lub zagospodarowania przestrzennego, na poziomie lokalnym
- Znajomości ustaw: o Krajowym Zasobie Nieruchomości, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych
- Umiejętności sporządzania urbanistyczno-architektonicznych opracowań koncepcyjnych
- Umiejętności czytania dokumentacji technicznej
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Umiejętności organizacji pracy i zorientowania na osiąganie celów
- Skutecznej komunikacji
- Samodzielności
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- Ukończone studia podyplomowe z zakresu gospodarki przestrzennej lub wyceny nieruchomości
- Posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości
- Znajomość branży budowlanej
Warunki pracy:
- Praca przy komputerze, przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
- Wyjazdy służbowe
Zapewniamy:
- Stabilną pracę na cały etat w dogodnej lokalizacji
- Możliwość rozwoju w nowej strukturze administracji publicznej
- Konkurencyjne wynagrodzenie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (cv* i list motywacyjny) z zaznaczeniem nr ogłoszenia KZN/13/2017 do dnia 23 listopada 2017 r. na adres: [email protected] lub za pośrednictwem formularza.
Można też załączyć:
- Kopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń/dokumentów potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia
- Kopie sporządzonych przez kandydatkę/kandydata urbanistyczno-architektonicznych opracowań koncepcyjnych
- Kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości (jeżeli kandydatka/kandydat takie posiada)
- Kopię dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych z zakresu gospodarki przestrzennej lub wyceny nieruchomości (jeżeli kandydatka/kandydat takie posiada)
* Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Ekspert ds. rewitalizacji – LINK
Zakres zadań:
- Analizowanie gminnych programów rewitalizacji w zakresie sposobu zagospodarowania oraz przedsięwzięć związanych z nieruchomościami wchodzącymi w skład Zasobu Nieruchomości,
- Prowadzenie działań w zakresie wsparcia przez KZN realizacji działań rewitalizacyjnych.
- Prowadzenie działań analitycznych w zakresie mieszkalnictwa, gospodarki nieruchomościami, budownictwa, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz rewitalizacji
- Współpraca z instytutami badawczymi i szkołami wyższymi w zakresie działań analitycznych,
- Podejmowanie we współpracy z instytutami naukowymi czynności popularyzujących innowacyjne rozwiązania w zakresie mieszkalnictwa, gospodarki nieruchomościami, budownictwa, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz rewitalizacji
- Przygotowywanie analiz oraz raportów na bieżące potrzeby KZN
Od kandydatów oczekujemy spełnienia wymagań niezbędnych i koniecznych:
- Wykształcenia wyższego
- 3 letniego doświadczenia w obszarze rewitalizacji, urbanistyki, zagospodarowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami lub finansów publicznych
- Znajomości ustaw: o Krajowym Zasobie Nieruchomości, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o rewitalizacji, o gospodarce nieruchomościami, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego,
- Umiejętności czytania i interpretacji dokumentacji technicznej, dokumentów planistycznych oraz programów rewitalizacji,
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Umiejętności organizacji pracy i zorientowania na osiąganie celów
- Skutecznej komunikacji
- Samodzielności
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- Ukończone studia podyplomowe z zakresu gospodarki przestrzennej lub gospodarki nieruchomości
- Posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości
- Znajomość branży budowlanej
Warunki pracy:
- praca przy komputerze, przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
- wyjazdy służbowe
Zapewniamy:
- Stabilną pracę na cały etat w dogodnej lokalizacji
- Możliwość rozwoju w nowej strukturze administracji publicznej
- Konkurencyjne wynagrodzenie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (cv* i list motywacyjny) z zaznaczeniem nr ogłoszenia KZN/14/2017 do dnia 23 listopada 2017 r. na adres: [email protected] lub za pośrednictwem formularza.
Można też załączyć:
- Kopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń/dokumentów potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia
- Kopię dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych z zakresu gospodarki przestrzennej lub gospodarki nieruchomościami (jeżeli kandydatka/kandydat takie posiada)
- Kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości (jeżeli kandydatka/kandydat takie posiada)
* Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Ekspert ds. obrotu nieruchomościami – LINK
Zakres zadań:
- Przygotowywanie i prowadzenie przetargów na zawarcie umowy o oddanie w użytkowanie wieczyste lub sprzedaż nieruchomości wchodzących w skład Zasobu z przeznaczeniem utworzenia na nich mieszkań na wynajem
- Przygotowywanie i prowadzenie przetargów na zawarcie umowy o oddanie w użytkowanie wieczyste lub sprzedaż nieruchomości wchodzących w skład Zasobu, nieprzeznaczonych na cele realizacji inwestycji mieszkaniowych
- Udział w pracach komisji przetargowych
- Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych postępowań przetargowych
- Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, w tym między innymi: badanie stanów prawnych i faktycznych nieruchomości oraz stanu ich obciążeń i zadłużeń, analiza dokumentacji niezbędnej do przygotowania umów, kompletowanie dokumentacji prawnej i geodezyjnej, uczestniczenie w negocjacjach i ustaleniach dot. warunków umowy, sporządzanie notatek i sprawozdań z prowadzonych czynności oraz inne działania niezbędne dla celów pozyskania terenów do Zasobu
- Prowadzenie spraw w zakresie nabywania, sprzedaży i zamiany nieruchomości oraz nieodpłatnego przekazywania lub wniesienia nieruchomości jako aportu do spółki
- Prowadzenie spraw związanych ze zlecaniem wyceny nieruchomości
- Współpraca z operatorem mieszkaniowym
- Sprawozdawczość i archiwizacja
Od kandydatów oczekujemy spełnienia wymagań niezbędnych i koniecznych:
- Wykształcenia wyższego
- 3 letniego doświadczenia w zakresie gospodarowania nieruchomościami lub obsługi prawnej
- Znajomości ustaw: o Krajowym Zasobie Nieruchomości, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks cywilny oraz rozporządzenia w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości
- Umiejętności czytania dokumentacji technicznej
- Znajomości rynku nieruchomości
- Umiejętności współpracy
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Umiejętności organizacji pracy i zorientowania na osiąganie celów
- Skutecznej komunikacji
- Samodzielności
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- Ukończone studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami lub wyceny nieruchomości
- Posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości
Warunki pracy:
- Praca przy komputerze, przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
- Wyjazdy służbowe
- Reprezentowanie KZN na zewnątrz
Zapewniamy:
- Stabilną pracę na cały etat w dogodnej lokalizacji
- Możliwość rozwoju w nowej strukturze administracji publicznej
- Konkurencyjne wynagrodzenie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (cv* i list motywacyjny) z zaznaczeniem nr ogłoszenia KZN/15/2017 do dnia 23 listopada 2017 r. na adres: [email protected] lub za pośrednictwem formularza.
Można też załączyć:
- Kopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń/dokumentów potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia
- Kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości (jeżeli kandydatka/kandydat takie posiada)
- Kopię dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych z zakresu gospodarki nieruchomościami lub wyceny nieruchomości (jeżeli kandydatka/kandydat takie posiada)
* Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).