Urbnews.pl

Olsztyn szuka inspektora do spraw wizerunku przestrzeni miejskiej

fot. Serdelll / Wikimedia Commons. lic. CC BY-SA 3.0

Prezydent Olsztyna ogłosił 4 lutego nabór na stanowisko inspektora do spraw wizerunku przestrzeni miejskiej w wydziale rozwoju miasta. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach lub przesyłać pocztą do dnia 16 lutego 2015 roku.

Do obowiązków inspektora należeć będzie:

  1. sporządzanie decyzji i opinii w sprawie lokalizacji małej architektury, pomników i innych dzieł plastycznych, ogrodzeń, kolorystyki elewacji oraz nośników reklam umieszczanych w przestrzeni publicznej, w uzgodnieniu z referatem planistycznym,
  2. przyjmowanie i weryfikacja wniosków o lokalizację małej architektury, pomników i innych dzieł plastycznych, ogrodzeń, kolorystyki elewacji oraz nośników reklam, umieszczanych w przestrzeni publicznej,
  3. koordynacja działań wydziałów i jednostek organizacyjnych miasta w zakresie ich zgodności z programem Estetyzacji Miasta,
  4. monitorowanie Systemu Umieszczania Reklam.

Wymagane kwalifikacje:

Adres na jaki należy przesyłać oferty: Urząd Miasta Olsztyna, Plac Jana Pawła II nr 1, 10-101 Olsztyn, Wydział Organizacji i Kadr, pokój 130, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. wizerunku przestrzeni miejskiej w Wydziale Rozwoju Miasta”. Więcej informacji w BIP Urzędu Miasta Olsztyna.

Exit mobile version