Zielony billboard – kreatywne spojrzenie na reklamę?
Niecodzienne reklamy stały w tym roku pod Centrum Kultury Zamek w ramach organizowanej przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Poznaniu akcji: „Las. Bliżej niż myślisz”.
„Las. Bliżej niż myślisz” to kampania Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu mająca zachęcać mieszkańców Wielkopolski do odkrywania uroków okolicznych terenów leśnych. W tym roku wpisuje się ona w obchodzony w całym kraju jubileusz 90-lecia Lasów Państwowych. To już kolejna taka akcja – w zeszłym roku poznańskie przystanki zamieniono w leśne zakątki w ramach kampanii „Las. Przystanek od codzienności”.
Zdaniem agencji reklamowej Dobocom, odpowiedzialnej za koncepcję i realizację akcji, zielony billboard ma także inny cel: był to głos w dyskusji o braku zieleni czy panującym chaosie reklamowym w stolicy Wielkopolski.
Zielone instalacje przygotowała warszawska pracownia Kwiatkibratki – zielona strona miasta.
źródło: materiały prasowe