Celem konferencji jest prezentacja teoretycznych i praktycznych aspektów stosowania marketingu terytorialnego, nowych tendencji w marketingowym planowaniu i zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego, kreowaniem marek terytorialnych ze szczególnym uwzględnieniem turystyki metropolitalnej i luksusowych rewitalizacji. Pragniemy także poruszyć problematykę PR w mieście.
Dodatkowo konferencja ma na celu umożliwienie uczestnikom praktycznego zmierzenia się z problematyką marketingu terytorialnego w mieście poprzez udział w warsztatach.
Obszary tematyczne konferencji*:
*W przypadku powielenia tematu decyduje wybór dokonany przez opiekuna Koła.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY !
Opłata konferencyjna
Dla uczestników spoza Poznania:
100 zł (2 obiady i 2 przerwy kawowe <catering>, materiały konferencyjne, uczestnictwo w warsztatach)
Dla uczestników z Poznania:
50,00 zł ( 2 przerwy kawowe <catering>, materiały konferencyjne, uczestnictwo w warsztatach)
Zgłoszenie
Zgłoszenie następuje poprzez wypełnienie formularza na stronie:
http://formularzmarketingterytorialny2014.pro-linuxpl.com/
W przypadku opcji z referatem prosimy o wysłanie abstraktów na adres [email protected]m
Organizator przewiduje wydanie publikacji pokonferencyjnej w postaci monografii – w tym przypadku referat może być zakwalifikowany do publikacji jedynie jeśli przedstawia rozwiązanie problemu badawczego. O zakwalifikowaniu się referatu do publikacji decyduje opiekun Koła w związku z ograniczonymi możliwościami ilości opublikowanych referatów w monografii. Dodatkowe wymagania dla referatów chcących znaleźć się w publikacji zostaną podane po zakończeniu konferencji naukowej.
Terminy
Termin nadsyłania zgłoszeń uczestników konferencji oraz uczestników wygłaszających referat wraz z tematem referatu (czas prezentowania referatu nie powinien przekroczyć 15 minut) i abstraktem (max. 10 zdań) do dnia 30 października 2014 r.
Przesłanie prezentacji multimedialnej: do 20 listopada 2014 r.
Płatność
Termin wpłynięcia opłaty konferencyjnej – do dnia 10 listopada 2014 r. na konto:
Uniwersytet Ekonomiczny
BZ WBK S.A. III/O Poznań 54 1090 1359 0000 0000 3501 8918 OBOWIĄZKOWO w tytule przelewu: „konferencja SKNGP 2014
marketing terytorialny”
Wpłaty należy wnosić po otrzymaniu informacji zwrotnej, potwierdzającej przyjęcie zgłoszenia. Liczba miejsc dla uczestników konferencji jest ograniczona.
W przypadku, gdy liczba zgłoszeń przekroczy liczbę miejsc, o uczestnictwie w konferencji decydować będzie kolejność wypełnienia formularza zgłoszenia.
UWAGA!
Kontakt do organizatora: Izabela Stefaniak – prezes SKNGP Tel 662682231
e-mail konferencyjny [email protected]
Bieżące informacje o konferencji na stronie www.skngp.ue.poznan.pl oraz na profilu SKNGP na facebook.com
Wstępny harmonogram konferencji*:
Dzień pierwszy (24 listopada 2014 r.)
Sesja I – pierwszy blok tematyczny -wykład prelegenta -referaty studentów
Sesja II – drugi blok tematyczny -wykład prelegenta -referaty studentów
Sesja III – trzeci i czwarty blok tematyczny
-wykład prelegenta -referaty studentów
Dzień drugi (25 listopada 2014 r.)
Sesja I – piąty blok tematyczny -wykład prelegenta -referaty studentów
Sesja II – szósty blok tematyczny – wykład prelegenta -referaty studentów
Sesja III – siódmy i ósmy blok tematyczny
-wykład prelegenta -referaty studentów
*organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w programie