Powstała kuźnia marek miejsc – trwa rekrutacja na studia „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”

Nowe studia podyplomowe „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych” na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie to nie tylko podniesienie kompetencji z zakresu marketingu, zarządzania i promocji, ale przede wszystkim praktyczna praca projektowa, która przyniesie realne korzyści miejscu, regionowi lub biznesowi.

Każdy student kierunku, podczas zajęć, będzie miał wyjątkową okazję zaprojektować lub rozwinąć markę miejsca, miasta, regionu, atrakcji turystycznej czy produktu regionalnego. W pracy pomoże mu zespół wykładowców – wybitnych specjalistów marketingu i reklamy miejsc.

Absolwent kierunku zakończy naukę z konkretnym projektem marketingowym w dłoni, gotowym do wdrożenia w każdej chwili. Realizacja projektu to realna szansa na zwiększenie atrakcyjności regionu lub dalszego rozwoju biznesu.

Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych” to nowatorska propozycja dydaktyczna stworzona z myślą o pracownikach jednostek sektora publicznego, organizacji turystycznych, agencji kreatywnych oraz przedsiębiorców.

Zajęcia w formie konwersatoriów i ćwiczeń, mają za zadanie nie tylko przekazać praktyczną wiedzę, ale motywować studentów do bycia kreatywnymi i twórczymi.

Więcej informacji i program studiów: http://marketingmiejsc.edu.pl/

Rekrutacja trwa do 28 lutego lub do wyczerpania limitu miejsc.
Start studiów w drugiej połowie marca 2017 roku.