Konferencja “Marketing Terytorialny, czyli jak wykreować miejsce w teorii i praktyce” – Poznań, 24-25.11
Studenckie Koło Naukowe Gospodarki Przestrzennej i Studenckie Koło Naukowe Marketingu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu zapraszają na V ogólnopolską konferencję naukową “Marketing Terytorialny, czyli jak wykreować miejsce w teorii i praktyce”, która odbędzie się w dniach 24-25 listopada 2014r. w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (sala 236A, II piętro)
Tematyka konferencji obejmuje zagadnienia związane z marketingiem terytorialnym i jego wpływem na rozwój miejsc, w szczególności miast.
Celem konferencji jest prezentacja teoretycznych i praktycznych aspektów stosowania marketingu terytorialnego, nowych tendencji w marketingowym planowaniu i zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego, kreowaniem marek terytorialnych ze szczególnym uwzględnieniem turystyki metropolitalnej i luksusowych rewitalizacji. Pragniemy także poruszyć problematykę PR w mieście.
Dodatkowo konferencja ma na celu umożliwienie uczestnikom praktycznego zmierzenia się z problematyką marketingu terytorialnego w mieście poprzez udział w warsztatach.
Obszary tematyczne konferencji*:
- Planowanie marketingowe w marketingu terytorialnym
- Zarządzanie marketingowe (tworzenie marketingowych dokumentów strategicznych na poziomie lokalnym i regionalnym)
- Dyplomacja publiczna (PR w mieście)
- Marketing terytorialny w sieci
- Turystyka metropolitalna
- Tożsamość marki miasta
- Marketing miejsc luksusowych i luksusowe rewitalizacje
- Dobre praktyki w marketingu miejsc
*W przypadku powielenia tematu decyduje wybór dokonany przez opiekuna Koła.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Opłata konferencyjna
Dla uczestników spoza Poznania:
100 zł (2 obiady i 2 przerwy kawowe <catering>, materiały konferencyjne, uczestnictwo w warsztatach)
Dla uczestników z Poznania:
50,00 zł (2 przerwy kawowe <catering>, materiały konferencyjne, uczestnictwo w warsztatach)
Zgłoszenie
Zgłoszenie następuje poprzez wypełnienie formularza na stronie:
http://formularzmarketingterytorialny2014.pro-linuxpl.com/
W przypadku opcji z referatem prosimy o wysłanie abstraktów na adres [email protected]m
Organizator przewiduje wydanie publikacji pokonferencyjnej w postaci monografii – w tym przypadku referat może być zakwalifikowany do publikacji jedynie jeśli przedstawia rozwiązanie problemu badawczego. O zakwalifikowaniu się referatu do publikacji decyduje opiekun Koła w związku z ograniczonymi możliwościami ilości opublikowanych referatów w monografii. Dodatkowe wymagania dla referatów chcących znaleźć się w publikacji zostaną podane po zakończeniu konferencji naukowej.
Terminy
Termin nadsyłania zgłoszeń uczestników konferencji oraz uczestników wygłaszających referat wraz z tematem referatu (czas prezentowania referatu nie powinien przekroczyć 15 minut) i abstraktem (max. 10 zdań) do dnia 30 października 2014 r.
Przesłanie prezentacji multimedialnej: do 20 listopada 2014 r.
Płatność
Termin wpłynięcia opłaty konferencyjnej – do dnia 10 listopada 2014 r. na konto:
Uniwersytet Ekonomiczny
BZ WBK S.A. III/O Poznań 54 1090 1359 0000 0000 3501 8918 OBOWIĄZKOWO w tytule przelewu: „konferencja SKNGP 2014 marketing terytorialny”
Wpłaty należy wnosić po otrzymaniu informacji zwrotnej, potwierdzającej przyjęcie zgłoszenia. Liczba miejsc dla uczestników konferencji jest ograniczona.
W przypadku, gdy liczba zgłoszeń przekroczy liczbę miejsc, o uczestnictwie w konferencji decydować będzie kolejność wypełnienia formularza zgłoszenia.
UWAGA!
- Faktury wystawiane są TYLKO I WYŁĄCZNIE na płatnika (np. jeśli chcą Pastwo otrzymać fakturę na uczelnię, przelew MUSI BYĆ wykonany z konta uczelni, NIE z poszczególnych prywatnych kont).
- O konieczności wystawienia faktury imiennej prosimy poinformować w formularzu zgłoszenia i PRZED dokonaniem płatności. Na firmy, uczelnie faktury wystawiane są automatycznie z zastrzeżeniem pkt. 1.
- Opłaty NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.
Nocleg:
Organizatorzy nie zapewniają noclegu dla uczestników. Proponowane hostele w pobliżu UEP:
Poco-Loco-Hostel
ADRES: ul.Taczaka 23, 61-819 Poznań TELEFON: +48 61 88 33 470,
+48 796 230 555
CENA: 45zł (po zniżce grupowej)
E-MAIL: [email protected]
Cinnamon
ADRES: ul. Gwarna 10, 61-703 Poznań TELEFON: +48 61 851 57 57
E-MAIL: [email protected] Cena: 40 zł
W hostelu są 43 miejsca.
Melody Hostel
ADRES: ul. Stary Rynek 67, wejście – ul. Kozia 16 61-835 Poznań
TELEFON: +48 61 851 60 60 +48 792 742 752 E-MAIL: [email protected]
Cena: ok. 45 zł.
Fusion Hostel
ADRES: ul. św. Marcin 66/72, 61-808 Poznań
TELEFON: +48 61 852 12 30
E-MAIL: [email protected]
CENA: 39zł (śniadanie +8 zł)
Kontakt do organizatora: Izabela Stefaniak – prezes SKNGP Tel 662682231
e-mail konferencyjny [email protected]
Bieżące informacje o konferencji na stronie www.skngp.ue.poznan.pl oraz na profilu SKNGP na facebook.com
Wstępny harmonogram konferencji*:
Dzień pierwszy (24 listopada 2014 r.)
- godz. 9:00 rozpoczęcie konferencji
Sesja I – pierwszy blok tematyczny – wykład prelegenta – referaty studentów
- godz. 11:00 przerwa kawowa
Sesja II – drugi blok tematyczny – wykład prelegenta – referaty studentów
- godz. 13:30 obiad
Sesja III – trzeci i czwarty blok tematyczny
– wykład prelegenta – referaty studentów
- godz. 15:30: warsztaty
- godz. 20:00: wyjście integracyjne
Dzień drugi (25 listopada 2014 r.)
- godz. 9:00
Sesja I – piąty blok tematyczny – wykład prelegenta – referaty studentów
- godz.11:00 przerwa kawowa
Sesja II – szósty blok tematyczny – wykład prelegenta – referaty studentów
- godz. 13:30 obiad
Sesja III – siódmy i ósmy blok tematyczny
– wykład prelegenta – referaty studentów
- godz. 16:00 Zakończenie konferencji i NIESPODZIANKA
*organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w programie
To wydarzenie znajduje się także w naszym kalendarzu.